logo
ArEn

نتایج جست و جو:

3

تعداد نتایج:

3

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با رضایت مشتری مورد مطالعه:شعب موسسه اعتباری قرض الحسنه ولیعصر (عج)

کلیدواژه: بازاریابی داخلی ؛ رضایت شغلی ؛ رضایت مشتری ؛ شعب قرض الحسنه ؛ کیفیت خدمات

نویسندگان: کاظمی ، نقی ؛ رحمانی ، منانه ؛ هاشمی ، سیده زینب ؛ نوازنده ،عاطفه

ناشر: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری

امروزه به علت افزایش رقابت در بازارهای مالی، توجه بنگاه ها و مؤسسات به حفظ مشتریان فعلی و جذب هر چه بیشتر مشتریان سودآور افزایش یافته است. برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان می بایست کارمندانی راضی و وظیفه شناس تربیت کرد تا بتوان خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه داده و از این راه رشد و سودآوری و در نه... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

ارائه متدولوژی برای انتخاب فردارجح برای اعطای تسهیلات وام مطالعه موردی: صندوق قرض الحسنه علوی کاشان

کلیدواژه: اعطای تسهیلات وام ؛ تصمیم گیری با معیار های چند گانه ؛ تکنیکهای تصمیم گیری ؛ خبرگان ؛ متقاضی تسهیلات ؛ معیارها

نویسندگان: نقاده ، حمیده ؛ بابایی ، عاطفه ؛ ابطحی ، سید امیررضا

ناشر: دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها

ازدیدگاه برخی کارشناسان مهمترین عملیات بانکها و موسسات مالی و اعتباری اعطای تسهیلات به متقاضیان و انجام تعهدات آنان است این موسسات برای انجام دادن این فعالیت همم خود ناچار به استفاده ازتکنیکهایی کارامد هستند تا عملیات اعطای تسهیلات دربازارهای رقابتی کنونی هم ازکارایی و سرعت لازم برخوردارباشد و هم اح... ادامه

سال:1392

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل